Skip to main content

Ben jij die bevlogen professional die onze organisatie kan vertegenwoordigen zowel intern als extern?

Medewerker Financiële Administratie

Harlingen | Part-time | Eigen vervoer
Waar kom je te werken?

Je komt te werken in de belangrijkste haven van Friesland. De zeehaven is gelegen aan de Waddenzee.  

Hoe zien jouw werkzaamheden er uit?

Het verzorgen en beheren van de crediteuren- en debiteurenadministratie en beheren en controleren van de (financiële) administratie, waarbij tijdigheid en klantgerichtheid van essentieel belang is.

  • opstellen van financiële rapportages en maand-, kwartaal- en jaarrekeningen
  • verwerken en controleren van uitgaande en binnenkomende facturen en transacties
  • beheren van crediteuren en debiteuren
  • bijhouden en controleren van de dagelijkse financiële administratie
  • betalen van facturen
  • archiveren van financiële documentatie
  • beheren en bijhouden van de personeels- en salarisadministratie
  • plannen van personeel
  • beheren van het kwaliteitssysteem Qooling
  • het beheren van het voorraadsysteem
Wij bieden

Een werkplek binnen een fijn, enthousiast en gemotiveerd team. Goede, informele werksfeer en platte organisatie. Ruimte voor ideeën en eigen initiatief. Uiteraard heb je zelf ook de mogelijkheid om voor jouw ontwikkeling deel te nemen aan een training.

Verder bieden wij:

  • Een jaarcontract met uitzicht op een vast dienstverband;
  • Een marktconform salaris wat past bij je kennis en ervaring;
  • Parttime (24-32 uur);
  • 25 vakantiedagen;
  • Diverse personeelsactiviteiten per jaar.
Zie jij jezelf in deze uitdagende functie?

Wij ontvangen jouw reactie voorzien van een curriculum vitae, ter attentie van Tjitske Menkema-Rinsma via hr@tmalogistics.nl zodat we snel in contact met je kunnen komen! Heb je vragen over de inhoud van de vacature, neem dan contact op met 020-7052444 (optie 6)

Direct solliciteren

Sollicitatieformulier

    Upload je C.V.

    Upload je motivatie

    Leave a Reply